DOCTORAL CANDIDATES |
THESIS TITLE |
SUPERVISOR |
VEROS ALEXANDROS |
Εργαλεία Μέτρησης, Παρακολούθησης και Διοίκησης της Εμπειρίας Πελάτη |
G. SIOMKOS |
GOGOU EVAGGELIA (EVA) |
Marketing Metrics and Analytics in Consumer Behavior |
G. SIOMKOS |
PAPADOPOULOU GEORGIA (GINA) |
“Exploring the Link Between Customer (CX) and Employee Experience (EXP)” |
G. SIOMKOS |
SILAIDIS AGGELOS |
Διοίκηση της Εμπειρίας του Πελάτη στον Κλάδο των Υπηρεσιών: Στρατηγικές Εφαρμογές στον Κλάδο του Πολιτιστικού Τουρισμού και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς |
G. SIOMKOS |
STEGGOS CHARALAMBOS |
Artificial Intelligence (AI) Technologies and Business Performances |
ANT. IOANNIDIS |
KOUNADIS GERASIMOS |
Turning the Three Cs (Culture-Conduct-Compliance) into Business Advantages: A Model for Banks in the New Business and Supervisory Environment |
ANT. IOANNIDIS |