Στην Εποχή του Πελάτη, κατά τον οίκο ερευνών Forrester, και στην Οικονομία της Εμπειρίας, κατά τους Pine & Gilmore, ζητούμενο για τις επιχειρήσεις δεν είναι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες ή το επίπεδο εξυπηρέτησης αυτά καθαυτά, αλλά η συνολική εμπειρία που βιώνει ο πελάτης σε όλα τα σημεία αλληλεπίδρασής του με την επιχείρηση.
Ο σχεδιασμός μιας αξιομνημόνευτης Εμπειρίας Πελάτη (CX) σε όλα τα στάδια του ταξιδιού του για τη διατήρηση της προσήλωσή του στην επιχείρηση/οργανισμό, απαιτεί στελέχη κατάλληλα εκπαιδευμένα και εξοικειωμένα με έννοιες, ικανότητες και μεθοδολογίες CX.
Το Εργαστήριο «Αγορά» σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Υπηρεσιών» (MSM), το μοναδικό ΠΜΣ στην Ελλάδα με ειδίκευση στην Εμπειρία Πελάτη προσφέρει εξειδικευμένα επιμορφωτικά προγράμματα και πιστοποίηση, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης/οργανισμού.
Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα εδώ.
A. Triantafillidou, G. Siomkos & E. Papafilippaki (2017), “The Effects of Retail Store Characteristics on In-store Leisure Shopping Experience”, International Journal of Retail & Distribution Management, Vol. 45, No. 10, pp. 1034-1060.
A. Triantafillidou & G. Siomkos (2013), “Summer Camping: An Extraordinary, Nostalgic, and Interpersonal Experience”, Journal of Vacation Marketing, Vol. 19, No. 3, pp. 197-208.
A. Triantafillidou & G. Siomkos (2018), “The Impact of Facebook Experience on Consumers’ Behavioral Brand Engagement,” Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 12, No. 2, pp. 164-192.
doi: 10.1108/JRIM-03-2017-0016
Amalia Triantafillidou & George Siomkos (2014) Extraordinary Experience-Based Segmentation: The Case of Greek Summer Campers, Journal of Hospitality Marketing & Management, Vol. 23, No. 2, pp. 122-156, DOI: 10.1080/19368623.2013.766583
A. Triantafyllidou, and G. Siomkos (2014), “Consumption Experience Outcomes: Satisfaction, Nostalgia Intensity, Word-of-Mouth Communication, and Behavioural Intentions,” Journal of Consumer Marketing, Vol. 31, No. 6/7.
doi: 10.1108/JCM-05-2014-0982