Στα MSM Study Tours έχουν συμμετάσχει
967
άτομα
Το MSM έχει επισκεφτεί:
12
Πανεπιστήμια/ B-Schools
Το MSM ταξίδεψε σε:
11
χώρες από το 2008
Το MSM έχει επισκεφθεί:
32
Ευρωπαϊκές Πόλεις
Το MSM έχει παρακολουθήσει:
30
Executive Seminars από το 2008
Το MSM έχει παρακολουθήσει:
236
ώρες σεμιναρίων από το 2008
MSM STUDY TOUR 2023 | |
---|---|
Παρίσι, ΓΑΛΛΙΑ | ![]() |
HEC PARIS (Paris, France), 22 Φεβρουαρίου 2023, “Building a Strong Brand: Strategies and Tactics –
The Case of a French Heritage Brand: Cartier” |
![]() |
MINES PARISTECH (Paris, France), 23 Φεβρουαρίου 2023, “Human-Centered AI” |
![]() |
Ονφλέρ, Ντoβίλ, Νορμανδία, Γαλλία |
![]() |
MSM STUDY TOUR 2022 | |
---|---|
Μιλάνο, Μπέργκαμο, Τορίνο, ΙΤΑΛΙΑ | ![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 27 Μαΐου 2022, “Management of AI-driven Customer Experience” |
![]() |
Βασιλεία, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
Μέλανας Δρυμός, Τρίμπερκ, Φρανκφούρτη, ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
![]() |
Αλσατία, Κολμάρ, Στρασβούργο, ΓΑΛΛΙΑ | ![]() |
University of Haute Alsace (IUT-Colmar), IRIMAS/GRTC, 30 Μαΐου 2022, «Mobile Networks and 5G Applicaions in Health, Tourism, and Agriculture» | ![]() |

MSM STUDY TOUR 2021 | |
---|---|
Μιλάνο, ΙΤΑΛΙΑ | ![]() |
Βενετία, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 01-02 Μαρτίου 2021, “Management Consulting and Entrepreneurial Approaches to Innovation in Services Industries” | ![]() |
MSM STUDY TOUR II 2021 | |
---|---|
Λιουμπλιάνα, ΣΛΟΒΕΝΙΑ | ![]() |
Μπλεντ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ |
![]() |
IEDC-Bled School of Management, "Doing Business in CEE and Implications for Change Management", 13/09/2021 |
![]() |
Γκρατς, ΑΥΣΤΡΙΑ |
![]() |
GRAZ University of Technology (TU GRAZ), "AI Technologies in e-Services Recommender Systems", 14/09/2021 | ![]() |
Βιέννη, ΑΥΣΤΡΙΑ | ![]() |


Μιλάνο, ΙΤΑΛΙΑ | ![]() |
Mendrisio, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
Ίνσμπρουκ, ΑΥΣΤΡΙΑ |
![]() |
Μόναχο, ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 01-02 Μαρτίου 2019, “Management Consulting and Entrepreneurial Approaches to Innovation in Services Industries” | ![]() |
Münich Business School (Μόναχο, Γερμανία), 05 Μαρτίου 2019, “Digital Customer Experience Management” | ![]() |
BMW World, (Μόναχο, Γερμανία), 05 Μαρτίου 2019 | ![]() |

Μιλάνο, Ρώμη, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Πόλις Βατικανό, ΒΑΤΙΚΑΝΟ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 2-3 Μαρτίου 2018, “Strategic Management of the Customer Experience: Designing & Managing the Customer Journey” |
![]() |
Universita Roma Tre (Rome, Italy), 5 Μαρτίου 2018, “Innovation, Quality and Sustainability in Services Management” |
![]() |
Μιλάνο, Γένοβα, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Νίκαια, Κάννες, Γκρας, ΓΑΛΛΙΑ |
![]() |
Μόντε Κάρλο, ΜΟΝΑΚΟ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 10-11 Μαρτίου 2017, “Strategic Management of the Customer Experience in Services: Best Practices in Tourism, Food and Fashion Industries” |
![]() |
International University of Monaco (Monte Carlo, Monaco), 14 Μαρτίου 2017, “Customer Experience in Services and Hospitality” |
![]() |


Μιλάνο, Φλωρεντία, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 11-12 Μαρτίου 2016, (α)“Brand Management & Relational Marketing in Services Industries”, (β)“Luxury Positioning in Service Industries” |
![]() |


Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, Σεντ Μόριτζ, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 2-3 Μαρτίου2015, “Strategies and Business Models for Services Firms” |
![]() |
Λουκέρνη, Ζυρίχη, Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
Βαντούζ, ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΪΝ |
![]() |
Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
ETH Zurich (Zurich, Switzerland), 28 Φεβρουαρίου 2014, «Managing Innovation and Attention for Ambidexterity» |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 4-5Μαρτίου2014 «Strategic Management Trends, Corporate Entrepreneurship and Globalization in Services Industries» |
![]() |

Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 4Μαρτίου 2013, «Strategic Management in Media, Communications and Fashion Industries» |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 5Μαρτίου 2013, «Corporate Entrepreneurship and Globalization in Services Industries» |
![]() |
- “Strategic Management in Media, Communications and Fashion Industries”
- “Corporate Entrepreneurship and Globalization in Service Industries”.
Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 9-10Μαρτίου 2012, «Management Trends and Strategy Consulting in the TMT Services Sectors and Luxury Services in HFB industries» |
![]() |
USI (Lugano, Switzerland) (UniversitadellaSvizzeraItaliana), 12Μαρτίου2012, «Dynamic Perspectives on Service Communication and Management, applications in Tourism and Destination Management” |
![]() |
Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
Σεμινάριο: SDA Bocconi (Milano, Italy), 4-5Μαρτίου 2011, «Management Trends and Strategy Consulting in the TMT Services Sectors and the Fashion Industry” |
![]() |
Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
Σεμινάριο: SDA Bocconi (Milano, Italy), 29-30Μαρτίου 2010, «Management Trends & Strategy Consulting in the TMT Services Sectors and the Fashion Industry» |
![]() |
Σεμινάριο: USI-Lugano (UniversitadellaSvizzeraItaliana),26 & 27Μαρτίου 2010, “Module on Integrated Marketing Communication”, “New Media for Tourism Communication” |
![]() |
Μιλάνο, Κόμο, ΙΤΑΛΙΑ |
![]() |
Λουγκάνο, ΕΛΒΕΤΙΑ |
![]() |
SDA Bocconi (Milano, Italy), 24 Μαρτίου2009, «Seminar on Media and Management Consulting» |
![]() |
Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Μιλάνο
Η εκπαιδευτική εκδρομή του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών (πλήρους φοίτησης) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία αφήνοντας στους συμμετέχοντες τις καλύτερες αναμνήσεις. Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκδρομής ξεκίνησε και η συνεργασία με το κορυφαίο SDA BOCCONI School of Management με την πραγματοποίηση του ειδικού Σεμιναρίου – Προγράμματος για τους φοιτητές της 6ης σειράς του ΜΠΣ (MSM-6), με τίτλο «Seminar on Media and Management Consulting». Στην εκδρομή αυτή έλαβαν μέρος 50 φοιτητές τους οποίους συνόδευσε ο Διευθυντής του ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών, Καθηγητής κ. Γεώργιος Σιώμκος. Η εκδρομή ξεκίνησε το Σάββατο 21 Μαρτίου, με πτήση της Ολυμπιακής για το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου. Η αποστολή κατέλυσε στο ξενοδοχείο Executive της Αλυσίδας ΑΤΑ Hotels. Το βράδυ του Σαββάτου οι εκδρομείς παρακάθισαν σε δείπνο-καλωσόρισα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου. Την Κυριακή 22 Μαρτίου οι εκδρομείς περιηγήθηκαν στο κέντρο της πρωτεύουσας της Λομβαρδίας. Πρώτη στάση ήταν το Καστέλο και έπειτα ο δεύτερος μεγαλύτερος καθεδρικός ναός του κόσμου, η περίφημη Duomo και η εκπληκτική στοά Galleria. Στη συνέχεια, η αποστολή μετέβη στο μεγαλύτερο γήπεδο της Ιταλίας, το Σαν Σίρο (Στάδιο Μεάτσα). Εκεί οι φοιτητές παρακολούθησαν τον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των ομάδων Inter-Reggina. Ο αγώνας ήταν πολύ θεαματικός με τελικό σκορ 3-0 και με ένα εκπληκτικό γκολ (λόμπα έξω από τη μεγάλη περιοχή) από τον σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, τον Σουηδό Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Το βράδυ οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη νυχτερινή ζωή της πόλης. Η τρίτη μέρα περιλάμβανε ημερήσια εκδρομή στο Ιταλόφωνο καντόνι του Ticino και στο Λουγκάνο στη Νότια Ελβετία. Η διαδρομή ήταν μαγευτική καθώς οι περιοχές του Κόμο και Κίασσο προσφέρουν απλόχερα στο μάτι του επισκέπτη πανέμορφες εικόνες, οι οποίες, σε συνδυασμό με την ηλιόλουστη μέρα, έμειναν χαραγμένες στη μνήμη των επισκεπτών. Πρώτη στάση ήταν η περιοχή Ponte Tresa στην οποία βρίσκονται οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου σοκολάτας Alprose με παραγωγική δυναμικότητα 27,500 σοκολάτες την ώρα. Οι εκδρομείς ξεναγήθηκαν στο μουσείο και στο τμήμα παραγωγής της εταιρίας. Έτσι δόθηκε η ευκαιρία στους επισκέπτες να μάθουν το ταξίδι του καρπού του δέντρου Κακάο από τη φυτεία έως το τελικό στάδιο παραγωγής. Στη συνέχεια, ακολούθησε city tour στην πόλη-πρότυπο, το εκπληκτικό Λουγκάνο. Επόμενη στάση ήταν το ειδυλλιακό εστιατόριο Capo San Martino στις όχθες της λίμνης. Τελευταίος σταθμός της ημέρας ήταν το εμπορικό κέντρο της Fox Town στην περιοχή του Mendrisio. To βράδυ η έξοδος ήταν περιορισμένη ενόψει των εργασιών της επόμενης μέρας. Η Τρίτη 24 Μαρτίου ήταν μία ιστορική μέρα καθώς ένα νέο ξεκίνημα για τα δεδομένα των διεθνών συνεργασιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών είχε αρχίσει. Η υποδοχή στην πανεπιστημιούπολη του Bocconi ήταν θερμή και αμέσως άρχισαν οι εργασίες του Σεμιναρίου από τον γνωστό Ιταλό Καθηγητή Carlo Alberto Carnevale-Maffe, ο οποίος με δυναμικό τρόπο ανέλυσε το σύγχρονο Consulting κυρίως γύρω από τα Media. Οι φοιτητές είχαν επίσης την τύχη να ακούσουν τον Ολλανδό Marc Vos (Partner της ΒCG) o οποίος μετέφερε την πλούσια εμπειρία του από τη βιομηχανία των Media. Μετά από ένα σύντομο γεύμα ακολούθησε ανάλυση του παγκόσμιου φαινόμενου Facebook και τέλος στους φοιτητές μίλησε ο Stefano Portu της Repubblica ? L? Espresso Media Group. H διαδικασία ολοκληρώθηκε με την απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης στους συμμετέχοντες. Το βράδυ της ίδιας μέρας οι εκδρομείς είχαν μία ακόμα μοναδική εμπειρία, καθώς παρακολούθησαν την όπερα Ι Due Foscari του Verdi στο περίφημο θέατρο Scala του Μιλάνου. Την επόμενη μέρα υπήρχε χρόνος για επισκέψεις σε μουσεία καθώς και για ψώνια στα καταστήματα του Μιλάνου. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι βιτρίνες των καταστημάτων ήταν πραγματικά αξιοθέατα και ουσιαστικά οι φοιτητές διδάχθηκαν Marketing και Retailing παράλληλα με τις αγορές τους. Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με μια λιτή «τελετή λήξης» στο αεροδρόμιο όπου συγκινημένοι οι συμμετέχοντες έδωσαν υπόσχεση για το επόμενο εκπαιδευτικό ραντεβού-ταξίδι.
Ζυρίχη, Λουκέρνη, ΕΛΒΕΤΙΑ
|
![]() |
Βαντούζ, ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΪΝ
|
![]() |
Σάλτσμπουργκ, Βιέννη, ΑΥΣΤΡΙΑ
|
![]() |
Παγκόσμια Headquarters Κοινωφελούς Ιδρύματος Α. Ωνάση στο Βαντούζ
|
![]() |