Έρευνα του Εργαστηρίου «Αγορά» του ΟΠΑ για τις «Καταναλωτικές συνήθειες στον καφέ»!
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Ήρθαν για να μείνουν οι αλλαγές που έφερε η πανδημία...
Αυτό πιστεύει η πλειονότητα των συμμετεχόντων σε πανελλαδική έρευνα του Εργαστηρίου «Αγορά» του ΟΠΑ, τουλάχιστον όσον αφορά ταξίδια και κοινωνική ζωή.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Στην εξαιρετικά δύσκολη παγκόσμια συνθήκη που επέβαλε η εμφάνιση του Covid 19 η Ελλάδα δείχνει να ανταποκρίνεται υποδειγματικά, να διαχειρίζεται τις προκλήσεις αποτελεσματικά και να περιορίζει τις συνέπειες. Κατά γενική ομολογία, οι Έλληνες πολίτες τήρησαν τις συστάσεις των ειδικών, προσάρμοσαν και αναθεώρησαν τις συνήθειές τους. Έχουν εκφραστεί πολλές απόψεις σχετικά με τους λόγους για τους οποίους αυτό συνέβη. Πρώτος μας στόχος ήταν να διερευνήσουμε εμπειρικά τις απόψεις αυτές και να δημιουργήσουμε γνώση για τα επόμενα βήματα που πάλι θα χρειαστεί να ακολουθήσουμε συνολικά συγκεκριμένες συστάσεις.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Στάσεις και αγοραστική συμπεριφορά στην ελληνική Black Friday 2019.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Η ταχύτατη διάδοση της Black Friday στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον που προκαλεί σε επαγγελματίες και καταναλωτές, μαζί με τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει σε σχέση με το εξωτερικό, μας οδήγησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά στη διερεύνηση αυτής της πρωτοβουλίας.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
H Black Friday στις ΗΠΑ είναι συνώνυμη με εκπτώσεις που αγγίζουν το 90%, ατέλειωτες ουρές καταναλωτών στα καταστήματα από το προηγούμενο βράδυ και τζίρο που για το 2017 εκτιμάται κοντά στα 700 δις. Δολάρια.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Στάσεις και αγοραστική συμπεριφορά στην ελληνική Black Friday & Cyber Monday 2021.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ.